Couch Projekt :)

Opis forum


#16 2010-01-10 15:43:23

Ania

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 17
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

Magistrat i Urząd Miasta Krakowa to chyba to samo w sumie... Tak teraz o tym pomyślałam.

Jak tak patrzę na to AIP... A może to jest dobry pomysł? Zwrócić się do nich o pomoc, zarejestrować tam działalność, oni wtedy udostępniają sale, pomagają z promocją w mediach, pomagają pozyskiwać fundusze... Moze by zaznaczyć choćby w teście, że chciałybyśmy kampanię poprowadzić pod patronatem AIP, który pomagałby nam w organizacji spotkań etc.?

Offline

 

#17 2010-01-10 16:30:41

justysia704

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-19
Posty: 3
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

dziewczyny przepraszam że dopiero teraz,zaraz wyślę moją częsć:)tylko musze jeszcze na wydzial skoczyc .
buziaki ***************

Offline

 

#18 2010-01-10 16:45:52

kasia

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 16
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

to załóżmy:D
zartuje oczywiście;p nie zwracajcie już na mnie uwagi:D
a może np. Krakowska Izba Turystyki:
Działalność Krakowskiej Izby Turystyki koncentruje się głównie na:
- współdziałaniu z organami władzy rządowej, samorządowej i lokalnej w zakresie     tworzenia warunków dla rozwoju turystyki w Krakowie i regionie małopolskim
- stwarzaniu warunków do rozwoju i podnoszenia standardu usług turystycznych
- kształtowaniu wizerunku turystycznego regionu
- promocji Krakowa i regionu przez udział w targach krajowych i zagranicznych
- współpracy a podobnymi organizacjami z innych regionów kraju
- opiniowaniu projektów aktów i rozwiązań dotyczących gospodarki turystycznej
- rozstrzygania sporów członków K.I.T. w drodze postępowania pojednawczego
- współpracy z mediami w celu właściwego kreowania wizerunku turystyki

a nie uważacie, że np. uczelnie dałyby nam jakieś pieniądze - bo przeciez powiązałyśmy nasz projekt w pewnym momencie z erasmusem, odnosi się też głównie w kampanii do studentów

Ostatnio edytowany przez kasia (2010-01-10 16:52:13)

Offline

 

#19 2010-01-10 17:03:45

sylwia

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 15
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

mysle Kasiu, ze uczelnia nam moze udostepnic jakies sale, sprzet, pozwolic skorzystac z ich infrastruktury, ale kasy to napewno nie dadza...

Offline

 

#20 2010-01-10 18:01:54

justysia704

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-19
Posty: 3
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

narazie napisalam tyle ale caly czas jeszce piszę:)przepraszam że tak późno.
Zrozumienie odbiorców

Dlaczego nie wiedzą tego, co my wiemy?
•    projekt jest stosunkowo nowy
•    Internet jest głównym  źródłem wiedzy ,nie każdy ma do niego dostęp
•    mało informacji o couchsurfingu  w innych mediach
•    Innym żrodłem wiedzy są osoby zaangażowane w działalność w projekcie,jednak w naszym otoczeniu może nie być takich osób  lub nawet jeśli są to mogą  nie mieć one w tym względzie dużego doświadczenia
Dlaczego nie myślą tak, jak byśmy chcieli?
•    Mogą mieć mylne wyobrażenie na temat naszego projektu , które jest zależne od żródła. jeśli naszym informatorem są osoby mające złe doświadczenia w takiej formie podrozowania to nasze nastawienie może być z góry negatywne.
•    Odbiorcy są często niechętnie nastawieni  do projektów ,które są działają tylko za pośrednictwem Internetu, obarczone są one dużą dozą niepewności.(w biurze podrozy rozmawiają z konkretnym człowiekiem twarzą w twarz, w związku z tym czują się pewniej, mniej obawiają się oszustwa.
Dlaczego nie robią tak, jakbyśmy chcieli:
•    Nie mają wystarczającej wiedzy na temat
•    Boją się podjąć ryzyko
•    Nie mają czasu bądź chęci na wyszukiwani informacji
•    Nie mają wyrobionej opinii
Wspólny cel (nasz i odbiorców):
•    Podożowanie tanim kosztem,
•    ciekawa i nowatorska forma spędzania czasu,
•    alternatywa wobec propozycji biur podroży
•    niezapomniane przeżycia,ekscytujące wrażenia,
•     możliwość nawiązania ciekawych znajomości, poznania obcych kultur i to wszystko za niewielkie pieniądze
W jakim stopniu odbiorcy są zainteresowani naszym problemem i jak się ma to co chcemy im przekazać do tego, co chcieliby usłyszeć:
•    Couchsurfing powinien cieszyć się zainteresowaniem wśród odbiorców gdyż
•    ma bardzo wiele zalet, nasza oferta jest zgodna z tym co odbiorcy chcieliby usłyszeć. Oferujemy mianowicie nowatorski sposób zwiedzania ciekawych zakątkow naszej planety  w niskiej cenie. nie możemy jedynie zapewnić 100% bezpieczeństwa ale tego żadne biuro podroży nie jest w stanie zrobić. zawsze istnieje ryzyko trafienia na nieuczciwą osobę. Decydując się na uczestnictwo w projekcie mamy tego świadomość. w związku z tym dajemy możliwość weryfikacji własnej osoby przez innych „couchsurfingowców”

Offline

 

#21 2010-01-10 19:49:13

asia

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 11
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

No tak, moje 'niebawem' się trochę przeciągnęło ;p wybaczcie =)
Wrzucam mocne strony i szanse, za chwilęę dorzucę jeszcze strony słabe no i zagrożenia.

MOCNE STRONY
•    Kampania jest odpowiedzią na potrzeby odbiorców, couchsurfing daje bowiem możliwość taniego podróżowania, zwiedzania świata za stosunkowo niewielkie pieniądze.
•    Couchsurfing pozwala na poznanie odległych kultur od wewnątrz poprzez bezpośredni kontakt z tubylcami, z ludźmi, którzy reprezentują daną kulturę i są w stanie pokazać nam zwyczaje, jakie w niej panują, miejsca, które warto zobaczyć i styl życia, jaki ona kształtuje.
•    Udział w projekcie może podnieść również kwalifikacje językowe jego uczestników, zapewnić stały kontakt z językiem obcym, nie tylko w czasie podróży, lecz również poprzez korenspondencję z zaprzyjaźnionymi couchsurferami oraz spotkania w rodzimym mieście z innymi uczestnikami projektu.
•    Couchsurfing poszerza nasze horyzonty, daje szansę poznania ludzi zamieszkujących odległe zakątki świata, otwiera nas na szereg nowych doświadczeń, których nie może zapewnić żadne biuro podróży.
•    Idea couchsurfingu jest godna uwagi również z tego względu, iż nie reprezentuje podróży jako dobra konsumpcyjnego,czegoś na sprzedaż, jak można by to było interpretować w przypadku ofert biur podróży, lecz jako podróż, której trasę i obiekty podróżnik wybiera sam, podróż, której celem jest zmysłowe „pochłanianie” wrażeń, zdobywanie cennych doświadczeń, odkrywanie innych kultur i poznawanie nowych ludzi.
SZANSE
•    Kryzys gospodarczy i związana z nim sytuacja finansowa odbiorców kampanii, w związku z którą będą oni bardziej skłonni do poszukiwania alternatywnych form podróżowania, innych niż te oferowane przez biura podróży – przede wszystkim tańszych. Couchsurfing jest właśnie propozycją taniego podróżowania, daje możliwość zwiedzania świata za niewielkie pieniądze.
•    Z roku na rok wzrasta liczba studentów, powiększają się więc nasze grupy docelowe, zyskujemy więcej odbiorców, osób potencjalnie zainteresowanych taką formą spędzania wolnego czasu.
•    Zakorzeniona w ludziach ciekawość świata sprzyja  powodzeniu naszej kampanii,  albowiem z łatwością zyskamy ich zainteresowanie nową, alternatywną formą podróżowania – nową, ponieważ wielu z naszych odbiorców bez wątpienia  nie słyszało dotychczas o ideii couchsurfingu, a w związku z tym, że dostarczy im ona wielu nowych możliwości, wzbudzimy ich ciekawość i chęć wdrożenia się w tajniki tej inicjatywy.
•    Globalizacja ? – nie do końca wiem, o co chodziło (; i jak to sklecić.
•    W związku z błyskawicznym tempem rozpowszechniania się sieci Internet zyskujemy pewność, że nasz przekaz dotrze do większej rzeszy ludzi, z kolei odbiorcy naszej kampanii zyskują możliwość dołączenia do społeczności couchsurferów w każdej chwili i w niemalże każdym zakątku świata – wszędzie tam, gdzie dotarł już Internet.
•    Państwa przynależne do Uni Europejskiej również stanowią zachętę dla przyszłych couchsurferów, albowiem ich granice są otwarte dla podróżujących, nie ma żadnych problemów z ich przekraczaniem, zwiedzanie świata staje się z roku na rok coraz łatwiejsze, co bez wątpienia sprzyja zwiększeniu zainteresowaniua tą formą spędzania wolnego czasu.

Offline

 

#22 2010-01-10 20:07:38

Ania

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 17
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

Tez już nie pamiętam o co chodziło w globalizacji... Moze coś z tym, ze świat się zmniejsza, kurczy, jest dostępny dla każdego? Przydałaby się Lucyna na pomoc...

Bardzo fajnie dziewczyny Asiu, czekamy na więcej

Offline

 

#23 2010-01-10 20:12:10

kasia

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 16
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

hmmm, w sumie to pomyślałam ze w globalizacji chodziło nam o brak granic, ale to sie odnosi do UE
w sumie globalizacja tworzy jedną wielką kulturę światową, także raczej nam zagraża jak chcemy by ludzie poznawali odmienne kultury;p
chyba trzeba pominąć bo nie pamietam co miałysmy na mysli;o

Asiaaa bo bardzo ładnie to napisałas więc skonstruuj przy okazji główna myśl przekazu - jak juz masz wene;p

Ostatnio edytowany przez kasia (2010-01-10 20:37:31)

Offline

 

#24 2010-01-10 21:56:45

asia

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 11
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

Jako że chwila minęła xD
wrzucam część drugą, zaraz pomyślę jeszcze nad skonstruowaniem jakiegoś przesłania =)
sorry, że tak długo ;p ;p ...

SŁABE STRONY

•    Podejmując się ugoszczenia jakiegoś couchsurfera, bądź też samemu wybierając się do obcego kraju, nie mamy stuprocentowej pewności, że wybrana przez nas osoba okaże się uczciwym i godnym zaufania człowiekiem. Mimo możliwości weryfikacji użytkowników oraz możliwości oparcia się na opiniach innych couchsurferów, którzy mieli z daną osobą wcześniej do czynienia – ryzyko, że trafimy na kogoś nieodpowiedniego zawsze pozostaje.
•    Couchsurfing został stworzony dla ludzi, którzy nie boją się wyzwań oraz niewygody, jaką może nieść ze sobą nocleg w mniej komfortowych warunkach, istnieje więc ryzyko, że znaczna część odbiorców, osób, którym brak wytrwałości i które nie są odpowiadają gorsze warunki mieszkalne, odrzuci przekaz naszej kampanii i nie podejmie się udziału w projekcie.
ZAGROŻENIA
•    Ograniczenia finansowe, brak wystarczających środków na realizację kampanii, na wykonanie wszystkich zamierzonych działań.
•    Negatywne opinie ze strony użytkowników, którzy mają na swoim koncie przykre doświadczenia , którzy trafili na nieuczciwych couchsurferów, okradziono ich lub oszukano, mogą niekorzystnie wpłynąć na kształtowanie opinii wśród odbiorców naszej kampanii, a także na sam wizerunek projektu, mogą doprowadzić do pogłębienia się stereotypów i uprzedzeń odnośnie takiej formy podróżowania.
•    Spadek kosztów związanych z wycieczkami organizowanymi przez biura podróży może stanowić konkurencję dla alternatywnych form podróżowania, ludzie mogą postawić wówczas na wygodę, a nie na podróż pełną wyzwań i niezapomnianych wrażeń.
•    Argumenty przemawiające na niekorzyść Couchsurfingu, stawiające w złym świetle jego organizację, a przede wszystkim brak gwarancji bezpieczeństwa w podróży, mogą przekonać znaczną część odbiorców do tego, iż nie warto ryzykować i inwestować w udział w promowanym przez nas projekcie.
•    Couchsurfing jest to projekt stworzony dla osób, których pasją, a wręcz sposobem na życie jest podróżowanie, bądź też dla takich, którzy marzą o dalekich podróżach, lecz z braku środków lub też przez wzgląd na inne czynniki nie mieli jeszcze okazji  spełnienia swoich marzeń, zrealizowania planów. Istnieje więc ryzyko, że znaczna część odbiorców naszego przekazu zignoruje go przez wzgląd na zupełnie inne zainteresowania.

Mam i GŁÓWNĄ MYŚL PRZEKAZU, aczkolwiek nie jestem do niej zupełnie przekonana, nie wiem właściwie jak to ma wyglądać, bo to, co napisałam, chyba trochę pokrywa się z rubryczką "Określenie celu kampanii" (;

GŁÓWNA MYŚL PRZEKAZU
Głównym założeniem naszej kampanii jest ukształtowanie w odbiorcach określonej postawy, pewnego stylu życia, który charakteryzowałby się zamiłowaniem do podróży, pragnieniem poznawania odległych zakątków świata, obcych kultur oraz do zawierania nowych znajomości z ludźmi żyjącymi w zupełnie innych kręgach kulturowych niż te, do których przywykliśmy w naszym kraju.

Offline

 

#25 2010-01-10 22:23:30

sylwia

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 15
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

z globalizacja chyba rzeczywiscie chodzilo o ta UE wiec mysle zeby to faktycznie olac;) ej powiem Wam wogole dziewczynki, ze ladne to bedzie:)

Offline

 

#26 2010-01-11 07:30:48

kasia

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 16
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

ładnie ładnie:D chciałam tylko zauważyć, że nie mamy skróconego opisu kampanii:)

Offline

 

#27 2010-01-11 07:37:50

justysia704

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-19
Posty: 3
Punktów :   

Re: ostateczne poprawki

już pisze:)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gp2010.pun.pl www.sieczkacity.pun.pl www.wwe-wrestling.pun.pl www.wszystkogtasa.pun.pl www.aurora-forum.pun.pl